Tilbake

Betingelser for kjøp i vår nettbutikk

Betaling
1. Kort.

Transaksjonen vil bli belastet ved gjennomført kjøp. Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.

2. Faktura. 
Du kan betale med faktura og få 14 dager betaling. Faktura sendes på din e-post samtidig som at ordren din blir sendt. Fakturaløsning er levert av Klarna og krever kredittgodkjenning. Du er selv ansvarlig for å legge inn korrekt e-postadresse.

3. Hente selv
Du kan bestille varer og hente selv i vår butikk. Om du ønsker å betale ved henting, skriv det i kommentarfeltet.

Frakt
Alle ordre sendes med Posten. Større ordrer og prosjekter sendes med transportfirma.

GRATIS FRAKT FOR ORDRE OVER 900,- (gjelder ikke møbler og spesielt store produkter) Gjelder heller ikke hjemlevering.


99,- Pakken leveres på ditt postkontor

139,- Pakken leveres hjem til deg på kveldstid (mellom 17-21. Sjåføren ringer på forhånd) Om ikke Posten tilbyr denne tjeneste til din adresse, vil pakken automatisk bli sent til nærmeste postkontor. Du betaler da selvfølgelig ikke for hjem-levering.

Når det gjelder levering av større møbler som sofaer, spisebord, og spesielt store leveranser, så bruker vi et transportbyrå. De leverer på døren din, 1 etage, på hverdager mellom 0900-1600. Du vil bli kontakt i forkant av levering, for å avtale tidspunkt. Det er viktig å merke seg at det alltid kommer kun en sjåfør, og hvis det er tunge produkter, vil sjåføren trenge assistanse.



Priser
Alle priser inkluderer 25% moms.

Bestilling

Varer vi ikke har i vårt faste sortiment/bestillingsvarer kan ikke returneres. Dette kan feks være trekte stoler, sofaer, Stringsystemer, lamper og andre møbler som bestilles på forespørsel. Disse ordrene er bindene. Vi ber om 30% forhåndsbetaling på disse ordrene. Resterende sum, innbetales i forkant av levering.

Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris. 

 



Levering
Er varene du har bestilt på lager, vil ordren din pakkes og sendes i løpet av 1-3 virkedager.  Dersom vi ikke klarer dette, vil vi ta kontakt med deg.

På hvert produkt vil du kunne se på lagerstatus om varen er på lager, og hvis ikke vil det være oppgitt estimert leveringstid.

Om du bestiller varer som er ventet inn frem i tid, vil vi sendes ordren din samlet når alt er på lager.


Ordre
Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt. 

Ved bestilling, godtar du automatisk våre betingelser. 

Vi behandler ikke ordre under kr 300,- (eksklusiv frakt)


Feil/skade ved levering
Om produktet er skadet ved levering må dette meldes omgående til oss på kundeservice@lunehjem.no Vi ønsker bilder samt en beskrivelse av hva som har skjedd.

For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør må vi melde fra om skaden innen 1-3 dager. Vi ber deg derfor gi oss beskjed om skaden innenfor dette tidsrommet.


Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt så snart som mulig etter mottagelse.


Om skaden er synlig er det enklest om du melder fra om dette direkte til sjåføren ved mottagelse av forsendelsen. Be om at transportøren gjør en notering av skaden på din kopi av fraktseddelen. Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.


Uavhentede pakker
Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, vil produktene bli kreditert, mens kjøper må dekke tur/retur omkostninger.

Reklamasjon

Hvis du er så uheldig at du mottar en defekt vare, ber vi deg sende oss en mail på kundeservice@lunehjem.no sammen med noen bilder. Dette må skje innen 3 dager etter mottagelse av pakken.

Vi vil ta stilling til din reklamasjon i samarbeid med våre leverandører så raskt som mulig, og behandle den på best mulig måte.  

Vurderer vi at reklamasjonsretten er berettiget, vil vi erstatte varen. I slike tilfeller har vi behov for å finne den beste løsningen i fellesskap med produsenten, og vi vil deretter vende tilbake til deg så raskt som mulig.

Hvis du har flere spørsmål ang. en reklamasjon, kan du ringe eller skrive til oss. 


Ta kontakt med oss på mail kundeservice@lunehjem.no snarest (vi ønsker bilde av skaden)og vi hjelper deg snarest.

Utland
Vi leverer kun til Norge. (ikke Svalbard)

Angrefrist
Hos oss har du åpent kjøp i 30 dager. Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i orginal emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg. 

Angrerettskjema ligger som vedlegg i ordrebekreftelse med e-post, men kan også lastes ned her.

RETURADRESSE; Lunehjem.no AS, Storgaten 28, 3126 Tønsberg.


Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene, fordi det er ofte vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde.

Vi tar forbehold om eventuelle prisendringer, og reserverer oss mot feilaktig prissettig.

 

Om du har spørsmål om andre ting er du alltid velkommen til å ta kontakt

post@lunehjem.no 

kundeservice@lunehjem.no (reklamasjoner/feil)

telefon +47 472 46976

 

GRATIS FRAKT OVER 900,-*
ALLE ORDRE OVER 900,- SENDES FRAKTFRITT. GJELDER IKKE STØRRE MØBLER.
Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×